Ilokseni huomasin eilen, että olkapäideni jatkeena on mulla nykyään muutakin kuin kädet!!! HAAA, olen saanut lihaksia! Cool En ole ryhtynyt treenaamaan, vaan olen ainoastaan nostellut lastani. Jäppinen painaa jo tosin yli 11 kiloa, joten kyllähän ne voimat pakostikin kasvavat.

Tänään saatiin paljon Egyptin tuliaisia. Aleksi sain paidan, farkut, farkkutakin+unikaverin. Mamma sai kaksi hienoa huivia ja nameja. Laitankin kuvan.

1263755920_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Itsekin olen käynyt kahdesti Egyptissä. Toinen paikka oli nimeltään Sharm el sheikh ja toinen Hurghada. Käytiin myös retkellä Kairossa ja minä älykääpiö menin sisään pyramidiin, vaikka varoitettiin ettei kannata, jos on yhtään ahtaanpaikankammoinen. Meinas happi ihan tosissaan loppua! Pahinta oli, kun yritti tulla pois pyramidin uumenista, niin piti kulkea kapeaa tunnelia kyyryssä, jottei pää osuisi kattoon. Aluksi tunnelin päässä näkyi valoa, mutta kun vastaan rupesi tulemaan turisteja, niiden hahmot peitti tunnelin suuaukon, jolloin tuli pimeää. Oli erittäin ahdasta! Toinen kylki hipoi turisteja, toinen vieressä olevaa seinää. Ikinä en menisi uudelleen!!!